Beneficiile instalarii unui software intr-o cafenea

In ultimii ani, industria HoReCa a inflorit in Romania datorita interesului tot mai mare manifestat de clienti pentru cafea buna si mancarea de calitate. Fara doar si poate, cele mai frecventate localuri sunt cafenelele, popularitatea acestora fiind mare nu doar in randul tinerilor, ci si in randul persoanelor trecute de prima tinerete.

Avand in vedere fluxul constant de clienti, tot mai multi operatori economici iau in calcul instalarea unui software pentru cafenea, astfel incat activitatea sa se desfasoare mult mai simplu si mult mai rapid.

Este rentabila aceasta investitie?

Categoric, da! Programul contribuie la automatizarea activitatilor desfasurate de personalul locatiei respective, iar in felul acesta, clientii au parte de experiente mai mult decat placute. Beneficiile oferite sunt dintre cele mai diverse:

  • ospatarii reusesc sa inregistreze comenzile si sa le trimita direct la bar, fara sa mai fie nevoie sa noteze cu pixul pe hartie. Fiecare angajat are la dispozitie un POS unde inregistreaza comenzile si astfel drumurile catre bar/bucatarie se reduc semnificativ, timpul ramas fiind dedicat exclusiv clientilor;
  • tot prin intermediul POS-ului, acestia sunt anuntati atunci cand comenzile sunt gata de preluare, comunicarea intre angajati fiind mult mai eficienta;

Software pentru cafenea | CasedeMarcat.eu

software pentru cafenea

  • comenzile eronate pot fi usor de corectat;
  • notele de plata pot fi achitate separat, fara nici cea mai mica problema;
  • softul este compatibil cu majoritatea echipamentelor fiscale de pe piata;
  • se pot face inclusiv rezervari de mese, ospatarii avand in permanenta o situatie clara a locurilor ramase libere;
  • incasarea notelor de plata se poate face prin metode diferite: card, cash, tichete de masa;
  • obtinerea rapida a rapoartelor de vanzari.

Echipa de la AttoSoft propune pe site-ul CasedeMarcat.eu un astfel de soft, ce poate fi achizitionat fie sub forma de abonament lunar, fie sub forma de licenta. Echipa tehnica se ocupa personal de toti clientii pentru a acomoda necesitatile fiecarui business, in parte.

Desi aplicatia este destul de intuitiva si are o interfata prietenoasa, ei se vor ocupa inclusiv de instruirea angajatilor pentru utilizarea corecta a programului. Serviciile tehnice se acorda atat in timpul garantiei, cat si post – garantie, clientii fiind mai mult decat incantati de proptitudinea raspunsului si de calitatea muncii prestate.

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.